דף הבית » מידע מקצועי » עובדות על דפי צביעה של LJ Baumer
ל"ג בעומר דפי צביעה

עובדות על דפי צביעה של LJ Baumer

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ל”ג בעומר הוא חג יהודי החוגג את חייו של רבי שמעון בר יוחאי. הוא נחגג ביום הראשון של פסח. המסורת של דפי צביעה קיימת כבר מאות שנים ודף צביעה זה הוא רק דוגמה אחת. הוא נחגג ביום ה-17 של חודש תשרי, שחל ביום ראשון. החג בסימן חגיגות, אמירות של פרשיות תורה וקריאה ממגילת איכה.

ל”ג בעומר הוא חג יהודי משמח החוגג את חייו של רבי שמעון בר יוחאי. זהו פסטיבל אביב המכבד את הטבע השמחה של החיים.

דפי צביעה בל”ג בעומר הם דרך מהנה לחגוג את החג היהודי הזה וללמד ילדים על יהדות בצורה חדשנית. דפי צביעה בל”ג בעומר מספקים לילדים הזדמנות להביע את עצמם ביצירתיות תוך כדי למידה על היהדות והערכים שהיא מלמדת. דפי צביעה ל”ג בעומר הם דרך מצוינת לחגוג את ל”ג בעומר עם הילדים או הנכדים.

ספרי צביעה הפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות, כאשר ילדים ומבוגרים כאחד מצאו בהם פעילות מרגיעה וטיפולית. דפי צביעה בל”ג בעומר אינם שונים מכיוון שהם מציעים לילדים דרך מהנה לבלות את זמנם תוך כדי למידה על יהדות. דפי צביעה ל”ג בעומר הם דרך מצוינת לחגוג את ל”ג בעומר עם הילדים או הנכדים.

להלן סרטון לדוגמה של דפי צביעה בל”ג בעומר:

דפי צביעה Aleph Bais

Aleph Bais הוא ספר צביעה פופולרי למבוגרים הכולל עיצובים בנושא יהודי. זה זמין גם בעברית, ערבית ויידיש.

חוברת הצביעה נועדה להיות נגישה מבחינה תרבותית עבור אנשים מכל הרקע והדתות. האיורים נוצרים על ידי אמנים ישראלים בעלי רקע דתי שונה.

Aleph Bais נוסדה בשנת 2009 על ידי שני חברים, במטרה ליצור ספר צביעה בנושא יהודי שיהיה נגיש לאנשים מכל הרקע והדתות.

Aleph Bais הוא ספר צביעה למבוגרים שקיים כבר למעלה מעשור. זהו אוסף ספרי צביעה למבוגרים עם איורים איכותיים. ספרי צביעה Aleph Bais הם דרך מצוינת להירגע ולהירגע מהשקט היומיומי. חוברת צביעה זו מושלמת למבוגרים שנהנים מתהליך היצירה ורוצים לשחרר את הילד הפנימי שלהם.

דפי צביעה של שמחת תורה

שמחת תורה הוא חג יהודי החוגג את סיום הקריאה השנתית בתורה. הוא חל ביום ה-25 של חודש סיון העברי, ונחגג על ידי יהודים ברחבי העולם. שמחת תורה מכונה גם “שמחת תורה”. הוא נחגג באופן מסורתי ביום הראשון של סוכות, והוא מנציח את התגלות ה’ למשה בהר סיני.

דפי צביעה של שמחת תורה הם דרך מצוינת לחגוג את החג היהודי הזה עם ילדיכם. דפי צביעה אלה מתאימים לילדים שרק התחילו ללמוד על היהדות והחגים שלה. הם זמינים באינטרנט בחינם וניתן להדפיס אותם כדי לשתף אותם עם בני משפחה, חברים ואהובים. הם יכולים לצבוע תמונות של אלוהים, משה רבנו ועוד כל מיני דמויות מהיהדות.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן