דף הבית » דפי צביעה לילדים » הכל על דפי צביעה של מיניונים
הכל על דפי צביעה של מיניונים

הכל על דפי צביעה של מיניונים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

המיניונים הם יצורים קטנים הדומים לקפסולות צהובות ויש להם משקפיים עגולים בצבע אפרפר. הם מוצגים כשליש עד חצי מגובהם של בני אדם, אולם לאחר מכן התגלה שהם באמת בגובה של 3 רגל 7 אינץ’ (1.1 מטר). ייתכן שיש להם עין אחת או שתיים, והקשתיות של אחת מהעיניים או שתיהן חומות כמעט תמיד (למעט בוב, שיש לו עין אחת ירוקה ואחת חומה). מעבר למספר גלגלי העיניים שיש להם, צבע עיניהם וגובהם, נראה שאין מאפיינים מבדילים בין שני הזנים. נראה שאין להם שום סוג של אף בכלל, אם כי משתמע שהם מסוגלים להריח בגלל העובדה שהם נראים מריחים פירות ומושפעים מאקדח הפליץ. הם גם מוצגים כחסרי אוזניים, אם כי הם בכל זאת מסוגלים לשמוע ולהגיב לרעשים. לרוב המיניונים אין שיער על הראש או רק כמה קווצות שיער כהות תועים על ראשם. לאחר שעברה לארצות הברית ממולדתה שוויץ בסוף שנות ה-60, משפחת גרו לובשת כעת אוברול כחול עם סמל הגרו מוטבע עליהם, כפפות גומי שחורות, נעליים ומשקפי מגן ומשקפי מגן שחורים.

הם מסוגלים ליצור ולבנות חלליות וכלי משחק עבור בנותיו המאומצות של גרו, בעיקר הצעירה מבין השלוש, אגנס. למרות העובדה שהם מתגלים כחסרי אופקים ובעלי נטיות שובבות מאוד, הם גם מפגינים יכולת הנדסית יוצאת דופן. סרט האנימציה “Minions”, שיצא לאקרנים ב-2015, חושף כי היצורים הללו היו שם משחר החיים על פני כדור הארץ. כאשר אין להם “בוס” לשרת, מיניונים חווים תחושות של דיכאון וחוסר אדישות מכיוון שהם מתוכננים מבחינה פיזיולוגית לחפש ולשרת את הרשעים הרעים ביותר. כמו כן, הוכח שיש להם מידה של חוסר פגיעות כאשר קווין, סטיוארט ובוב מסוגלים לעמוד בתא עינויים אירופאי ללא כל פציעות, אפילו תוך כדי משחק בכלים המשמשים לעינוי אנשים. בסרט האנימציה הקצר “בננה”, שיצא לאקרנים ב-2010, מראים שלמיניונים יש צורך כמעט שאינו יודע שובע באוכל, במיוחד בננות.

דפי צביעה של מיניונים עשויים לעזור לילדכם להתרכז בפרטים תוך שמירה על שלווה ונוחה. בנוסף, דפי צביעה של מיניונים הם שיטה מהנה לילדים בכל גיל לשיפור הדמיון, הריכוז, המוטוריקה וזיהוי הצבעים שלהם.

להלן סרטון לדוגמה כיצד לצבוע דף צביעה של מיניון:

דפי צביעה מצחיקים של מינין

כולנו יודעים כמה כיף לצבוע מיניון. אבל מה אם נוכל לעשות את זה באמת? הנה ספר צביעה מקסים לילדים בהשראת הסרט Despicable Me 3. קבלו עיצוב מקורי מהדמות האהובה עליכם ולמדו עליו בו זמנית! ככל שתצבעו ותקראו, תקבלו יותר תחושה של מה שהופך את הדמות הזו לכל כך מיוחדת. ועם יותר מ-100 דמויות, באמת יש משהו לכל ילד בספר הזה. נהנה מהצביעה שלך? למה שלא תשתמש ביצירתיות שלך כדי להפוך את עצמך למיניון? ישנן מספר אפליקציות חינמיות המאפשרות לך ליצור Minion משלך. אם אתה רוצה לגלות איך לבדוק את המדריך הזה:

דפי צביעה חמודים של מיניון

מיניונים הם חמודים ומתלטפים, והם יוצרים איורים נהדרים למגוון סוגים שונים של מדיה מודפסת. זה חכם להמשיך ולגרום למיניונים שלך להדפיס אותם על הקיר שלך או בכל מקום שתרצה לתלות אותם.

להלן דוגמה של איך לצייר ולצבוע מיניונים; אתה יכול לתלות אותם איפה שאתה רוצה.

Minions 2 דפי צביעה

Minions 2 Coloring Pages הוא ספר צביעה לילדים. זהו ספר צביעה לילדים שיגרום להם ליהנות מצביעה.

ספר צביעה זה נועד לגרום לילדים ללמוד על דמויות מצוירות שונות ועל אישיותן באמצעות היצירתיות שלהם.

להלן סרטון לדוגמה כיצד לצבוע דפי צביעה של Minions 2:

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן